Saturday, March 6, 2010

SIAPA NAK DUIT=$$$ DARIPADA SAYA??

Assalammualaikum dan Selamat Sejahtera…

Apa khabar semua, terima kasih kerana sudi singgah blog saya ini.

Apa ada dengan tajuk ya?? Baiklah, hari ini saya nak tukar gaya bahasa kejap leh tak? Bosanlah asyik guna saya, awak, anda.. Bosan!! Hehe…

Ok.. aku nak cerita sikit dengan korang, salah satu blog daripada blog aku, telah menghasilkan pendapatan yang lumayan. Jadi aku plan, dengan hasil yang aku dapat tu, aku nak kongsikan dengan korang. Nak tak? Tapi, tak delah aku bagi free macam tu jer.. Blogger ramai sangat, nanti aku lak yang bankrap.. hehe..

Ok.. Siapa nak duit?? Mesti semua nakkan?? Macam nilah, aku nak buat contest, siapa menang aku bagi hadiah wang tunai, tapi tak delah sampai ribu-ribu, ratus –ratus sudah. Contestnya pun aku akan buat yang senang.. Apa yang penting??? Yang penting semua leh join.

Setiap kali income yang aku dapat, aku akan asingkanuntuk hadiah contest. Ok tak?? Contest akan diadakan sebulan atau 2 bulan sekali, bergantung kepada aku sendiri. Kalau aku nak buat tiap-tiap minggu pun leh. Huhu

Contest yang pertama akan diadakan, aku perlukan 100 blogger sahaja. Kalau ramai sangat, nanti aku lak yang susah nak handle korang. Hehe.. So?? Berminat tak? Kalau berminat korang kena daftar dulu.

3 langkah mudah jer..

1.Jadi follower blog aku ni.. (klik je butang follow tu)

2.Jadi subscriber Feed RSS blog ni. (masukkan email korang)

3. Berikan aku Url Blog korang (isi form yang aku sediakan, Nama, Email, Url Blog)

Dah settle ke langkah tu? Kalau dah, baguslah.. tunggu pengumuman contest daripada aku nanti. Ha… mesti korang tertanya-tanya kenapa kena daftar macam tu sekalikan. Ok, sebab utamanya ialah, bila contest diumumkan, semua blogger yang dah daftar, tidak akan terlepas pengumuman yang aku buat. So, semua blogger akan mulakan contest secara serentak, tak adelah yang ketinggalan nanti.

Ok. Sampai sini sahaja kali ni. Tukar tune balik, kepada yang berminat nak join dan dapatkan duit daripada saya, daftar je k. saya alu-alukan penyertaan anda semua. Akhir kata, jangan lupa lawat blog baru saya ya. Blog Para Blogger.

P.s: Duit bukan segala-galanya, tetapi segala-galanya perlukan duit+$$$.. J

RUANGAN INI DITAJA OLEH

No comments:

Post a Comment