Friday, April 2, 2010

Jangan Bercinta Kalau Tak Tahu Makna Cinta Sejati!!!

Assalamualaikum..

Hii.. Salam Hormat & Salam Sejahtera,

Anda dan keluarga Anda sihat?

Kawan-kawan sekalian.Hari ini saya ada Berita Fakta untuk Anda!


Yelah.. Semakin hari, isu penceraian pasangan yang berumahtangga kini semakin meningkat. Kadangkala, walaupun perkahwinan tersebut hasil daripada hubungan yang terbina sejak berbelas tahun dahulu, mereka tetap kecundang juga dengan perkahwinan yang hanya berusia beberapa hari atau bulan. Ada pula, hubungan sahaja yang bernama suami isteri. Tetapi, tempat tidur berasingan, si isteri masak untuk dirinya dan anak-anak sahaja manakala si suami makan di luar dan sebagainya.

Apabila ditanya, mereka akan menjawab, semua ini berlaku kerana mereka berdua sudah tidak sefahaman lagi. Benarlah kata orang, alam percintaan dan perkahwinan sangat berbeza. Sepatutnya, para isteri perlu menyedari bahawa amatlah penting untuk seseorang isteri mengenali dan mengetahui segala perkara mengenai suami , memahami dan mengenalinya. Sifat semula jadi seorang lelaki iaitu ego, memerlukan kita mengalah dalam segala hal. Lebih-lebih lagi, sudah termaktub bahawa jaminan syurga anda ada padanya.

Sebenarnya, tidak susah untuk menjaga hati pasangan kita dan memastikan si dia setia dengan anda. Tidak banyak yang si dia inginkan dari anda. Cukuplah sekadar memahami apa yang mereka impikan dari Anda. Malangnya, tidak ramai dari anda yang berjaya memahami si pasangan, gagal menawan hati si dia dan sebagainya. Ini adalah kerana anda tidak pernah mengetahui dan mengenali sikap dan perilaku pasangan anda.


Tawan hati pasangan anda kembali dengan Panduan “Percintaan Sebelum Kahwin”! Yea.. Panduan sebegini mungkin banyak membantu anda untuk menawan hati pasangan anda kembali. Ia menunjukkan anda bagaimana untuk memahami sikap, sifat dan kehendak si pasangan. Saya yakin anda mahukan perkahwinan yang berkekalan buat selamanya. Tiada rujukan terbaik selain daripada maklumat yang diberikan oleh anda sendiri mengenai apa yang anda impikan dari pasangan anda.

Oleh itu, terbaru! Suka saya persembahkan, sebuah panduan lengkap “Percintaan Sebelum Kahwin” yang telah dilancarkan pada 1 April 2010! Sebuah ebook atau buku digital yang mengupas pelbagai aspek dan tips-tips penting “Percintaan Sebelum Perkahwinan”.

InsyaAllah.. Selepas ini, si dia akan berada di dalam dakapan anda kembali setelah anda membaca panduan ini, si dia merindukan belaian dan nafas anda dan anda adalah pasangan terbaik di hati mereka merupakan Kenangan Paling Indah di dalam hidup anda.

Panduan Hebat ini Telah dilancarkan!! kliksini

P/s: Ingat! Semua boleh baca panduan ini.. Jangan fikir panduan ini untuk mereka yang belum kahwin sahaja..
Yang dah kahwin pun, penting untuk merapatkan kembali hubungan cinta anda di dalam perkahwinan tu..




No comments:

Post a Comment