Friday, March 19, 2010

HADIAH WANG TUNAI HAMPIR RM5000 UNTUK DIMENANGI!!!

Assalammualaikum dan Selamat Sejahtera

Hai kawan-kawan semua.. Alhamdulillah..saya dah sihat.. hehe..

Sekarang ini saya memang agak sibuk, dengan kerja menjahit saya dan juga online biz, untuk pengetahuan anda semua, sekarang ini saya sedang melaksanakan projek program affiliate saya yang pertama. Ya!! program affiliate.. Saya ingin menjemput kawan-kawan serta pengunjung blog saya ini menyertai program affiliate yang akan saya lancarkan dalam masa terdekat ini. Daftar percuma jer..

Sempena pelancaran projek affiliate saya ini nanti, saya akan lancarkan juga CABARAN AFFILIATE, hadiah wang tunai hampir RM5000 untuk dimenangi, tidak termasuk komisyen affiliate. Lumayan tak? hehe..

Jadi saya ingin menjemput anda menyertai cabaran itu nanti.. simple and easy. untuk kesenangan semua yang berminat dan tidak terlepas untuk menyertai cabaran ini nanti, jadilah subcriber blog saya ini ye, jangan lupa masukkan email anda.

Baiklah sampai disini sahaja buat kali ini.. saya akan terus melaksanakan projek saya ini. Doakan saya ye.. Kerjasama daripada anda semua, amatlah saya hargai.. Terima kasih semua..

P.s: Blog Remaja Blogger saya sudah berwajah baru.. hehe..


No comments:

Post a Comment