Monday, March 15, 2010

Jutawan, Affiliate Berjaya Buat Duit Banyak

Assalammualaikum dan salam sejahtera..

Saya harap anda semua sihat, terima kasih kerana sudi melawati blog saya ini.. saya minta maaf kerana sudah seminggu tidak update blog saya ini..

Untuk pengetahuan anda, saya agak sibuk sejak kebelakangan ini, banyak perkara yang perlu saya laksanakan dalam 1 masa. Alhamdulliah, hari ini sempat juga saya update blog saya ini. Saya harap anda semua jangan la jemu untuk melawati blog saya ini ya. Kalau anda nak pelbagai ebook percuma, jemputlah melawati blog Remaja Blogger saya.


Baiklah, hari ini saya nak berkongsi berita gembira tentang saya dan juga berita baik untuk anda. Kawan-kawan semua hendak tahu tak? Kalau tak nak tahu, kena tahu gak.. hehe.. berita gembira buat saya ialah, saya dah mula memperolehi pendapatan melalui program affiliate..

Anda tahu tak apa dia affiliate? Kepada yang tak tahu, saya terangkan sedikit apa yang saya tahu ye.. affiliate ni lebih kurang macam agen pemasaran ataupun promoter. Anda promosi, pelanggan beli, tuan punya produk akan bayar komisyen anda. Mudah je..

Apa kata anda semua cuba jana pendapatan melalui affiliate ni? Nak tak? Kebanyakkan program affiliate daftar percuma je.. mudah je buat duit dengan affiliate.. tetapi anda juga memerlukan ilmu.. saya ada kursus online tentang affiliate untuk anda. Sertainya sekarang!!

Berita baik untuk anda semua, Ekursus Affiliate Berjaya yang dijalankan oleh saudara Aminbeb adalah percuma untuk mereka yang berminat.. Daftar sekarang!!

Sebelum terlupa, saya ada bonus untuk anda, DVD dari Pactric Chan tentang Rahsia beliau jadi jutawan dengan perniagaan internet nie... Beliau nie dah setaraf dengan Dr Irfan khairi... beliau nie berasal dari pulau pinang..

Memang sah la dia orang malaysia.. DVD yang diberikan percuma tersebut adalah seminar yang beliau buat berharga RM5000 kalau saya tidak silap dan mungkin lebih..

Saya rasa lebih baik anda dapatkan segera kerana sudah beratus orang yang mendownload dan berpuas hati.. tetapi benda percuma biasalah kawan-kawan.. cepat sangat nak tutup tawarannya...rugi sangat kalau anda tidak dapatkannya segera..

Dapatkan DVD Percuma Sekarang!!

sekian

P.s: saya banyak keje tak siap lagi ni.. huhu


No comments:

Post a Comment