Monday, April 19, 2010

Apa yang membezakan newbie dan pro dalam pemasaran Internet?

Salam hormat..
Kawan-kawan sekalian.
Apa yang membezakan newbie dan pro dalam pemasaran Internet?
Bagi saya hanya satu sahaja perbezaannya. 
Yang newbie susah nak buat duit, yang pro pula macam petik jari sahaja.  That's the difference. Perbezaan yang mudah, tetapi membezakan yang berduit dan yang tidak. 
Perbezaan yang sepatutnya boleh didekatkan tetapi tidak.  Mereka memberi 16060 alasan kenapa mereka tidak berjaya.  
Ada yang berkata mereka tidak pandai.  
Ada yang berkata mereka tidak ada modal.  
Ada yang memulakan syarikat US50 juta dengan hanya wang modal US$500. Ada juga yang memulakan perniagaan online mereka dengan meletakkan kedai mereka di Blogspot. Dan ada pula yang menerbalikkan website untuk keuntungan.  
Mereka mempunyai satu persamaan. Mereka berusaha. Usaha dalam Internet tidak semestinya perlu meluangkan masa 3 jam sehari. Kadang-kadang 1 jam pun dah cukup.  
Macam mana kalau gagal? Standard. Kalau tak pernah gagal tu, memang tak pernah berjaya.   
Sandra Bullock pernah berkata, "I have to fight every single day to live my true life."  
Jika anda tahu dalam hati anda bahawa anda nak mencari duit di Internet, saya harap anda tidak akan berputus asa.  
Saya gagal entah berapa banyak kali dalam pelbagai usaha saya untuk berjaya di Internet. Adsense la, affiliate marketing la, macam-macam.  
Memang frustrating. Rasa bengang habis masa tengok akaun bank. Bilalah duit nak masuk ni? Heh.  
Entah macam mana, saya terjumpa seseorang mamat bernama Syed ni. Dia seorang newbie di Internet, tapi dalam masa 30 hari je, dia dah jana RM5 ribu lebih. Tak puas hati betul. Dalam masa 2-3 minggu lepas saya tengok dia muncul di satu forum ni, dia pun keluarkan panduan.  
Saya pun dapatkan panduan dia dan tengok apa yang hebat sangat.  Saya betul-betul nak sangat dia salah, saya pergi apply semua yang dia tulis dalam panduan tersebut.
Hasilnya? 
Amat memberangsangkan. Saya tak sangka pun saya pun boleh buat duit dengan cara dia.  Nama panduan tersebut ialah Rahsia Flippa dan ramai orang telah berjaya menggunakan panduan ini. 
Saya tidak tahu pasal anda tapi kalau ramai orang berjaya, saya rasa ianya mungkin sesuai dengan anda.  Ianya terbukti berkesan, tapi tidak semua orang sesuai. Cuba anda tengok sales letter yang ada di laman webnya dan dapatkan kalau anda rasa ianya dapat membantu anda.  
Klik URL di bawah untuk mendapatkannya.
http://remajablogger.com/rahsiaflippa  
Semoga anda berjaya.  
P.S Kemungkinan harganya akan naik lagi.
RUANGAN INI DITAJA OLEH

No comments:

Post a Comment