Wednesday, February 17, 2010

BLOG BOLEH BUAT DUIT KE??


assalammualaikum dan selamat sejahtera..

apa khabar blogger/pelawat sekalian?? saya harap anda semua sihat dan ceria selalu..

terima kasih diucapkan kerana sudi melawat blog baru saya ini. saya agak sibuk sejak kebelakangan ini kerana hendak melaksanakan projek besar.. iaitu promosikan blog rakan-rakan blogger saya.. jika berminat jangan lupa tinggalkan nama,email dan blog url anda, isikan borang yang saya sediakan disebelah kanan blog..

saya banyak menerima email, daripada rakan-rakan dan pelawat-pelawat blog saya.. kebanyakkan bertanyakan soalan yang sama iaitu..

BLOG BOLEH BUAT DUIT KE??

BOLEH KE BUAT DUIT DENGAN BLOG??

MACAM MANA NAK BUAT DUIT DENGAN BLOG NI??

NAK JOIN BISNES APA BUAT DUIT DENGAN BLOG??

dan macam-macam lagi..

baiklah, hari ini saya nak berkongsi sedikit, saya pun baru bermula buat duit dengan blog, hampir 4 bulan. alhamdulillah sudah menikmati pendapatan melalui blog..

buat duit dengan blog tidak susah jika anda ada ilmu. saya pun menimba ilmu dahulu sebelum buat duit dengan blog ini.. saya hendak ceritakan segalanya pun tidak akan habis.. terlalu banyak idea buat duit dengan blog..

saya syorkan, anda dapatkan panduan daripada mentor blogger saya YAZID YAHAYA.. kliksini

sebagai bonus kepada rakan-rakan serta pelawat-pelawat blog saya, saya menyediakan bonus audio untuk para pengunjung blog saya, percuma.. sila download.. kliksini.

sekian..
shahrul,
p/s: jangan lupa dapatkan tips percuma buat duit dengan blog daripada saya!! kliksini

No comments:

Post a Comment