Friday, February 12, 2010

SAYA CABAR ANDA BUAT DENGAN BLOG!!

salam dan selamat sejahtera..

terutama sekali alhmdullillah... syukur nikmat rezeki yang diperolehi.. yang penting kita usaha.. rezeki itu datangnya daripada allah s.w.t..

terima kasih diucapkan kepada mentor blogger saya, YAZID YAHAYA(penulis buku buat duit dengan blog)kerana telah membuka mata saya tentang buat duit dengan blog..
klik sini..

terima kasih juga kepada ibu bapa saya, seluruh keluarga SAFIS, kawan-kawan, dan semua yang terlibat..

dan tidak lupa juga, TAHNIAH saya ucapkan kepada diri saya sendiri kerana tidak melepaskan peluang buat duit dengan blog serta mempraktikkan ilmu yang diperolehi daripada buku buat duit dengan blog (YAZID YAHAYA) dengan serta merta..




kawan-kawan sekalian,

-tahukah anda anda boleh buat duit dengan blog percuma seperti blogspot saya ini??

-tahukah anda, buat duit dengan blog tidak memerlukan ilmu yang mendalam tentang IT??

-tahukah anda, anda boleh buat dengan blog tanpa modal??

-tahukah anda, tanpa produk sendiri, anda masih boleh menjana pendapatan dengan blog???

- dan banyak lagi yang tidak dapat saya nyatakan disini. dapatkan rahsia blog..
klik sini

untuk pengetahuan anda, saya menimba ilmu daripada buku buat duit dengan blog YAZID YAHAYA pada akhir tahun lepas bulan nov-dis..

selepas tamat belajar di Giat Mara, saya mula fokus buat duit dengan blog tanpa produk sendiri pada 1 JAN 2010.. (matlamat 2010)

SELEPAS 3 BULAN FOKUS SIANG DAN MALAM CZ NAK BUKTIKAN KESAHIHAN BUAT DUIT DENGAN BLOG.

APAKAH YANG SAYA DAPAT, DIBAWAH DUIT YANG SAYA KELUARKAN, MENGGIGIL..HEHEHE

maaf coz ambik gambar atas tilam jer.. coz masih dalam keadaan terkejut dan tak percaya, so saya kena lakukan misi di dalam bilik.. hehehe

bukanlah hendak menunjuk atau riak tetapi ingin kongsi kegembiraan melalui blog..
perasaan saya?? memang gembira dan tidak terkata..

menggigil jugak pegang duit cash RM4500.. pendapatan melalui blog lak tu..

jika kawan-kawan berminat, dapatkan tips percuma yang saya sediakan..

tip percuma..
klik sini

kesimpulannya ialah??

SAYA CABAR ANDA BUAT DUIT DENGAN BLOG!!!

sekian,

jumpa lagi di post seterusnya..

No comments:

Post a Comment