Friday, February 12, 2010

TAMBAH KOLEKSI SIJIL


Salam dan selamat sejahtera..


hari ni saya nak kenalkan diri saya sikit.. hehehe.. cz ni blog baru.. nama saya shahrul faizi bin shaharuddin.. berumur 21 tahun pada 13 april 2010. hehehe.. sekarang 20 tahun lagi.. bekas pelajar sekolah menengah teknik port dickson..

selepas SPM, sambung belajar di kolej legenda mantin, jurusan pengurusan perniagaan.. tapi tak abis belajar cz masalah berkomunikasi dan pembelajaran dalam bahasa inggeris dan jurusan saya banyak teori.. saya susah bab baca-baca ni.. hehehe.. lebih suka yang praktikal dan berkaitan no.. contohnya akaun dan matematik..


sekarang dah menyesal cz bahasa inggeris boleh belajar dengan senang jika tahu cara yang betul.. ILMU BERHARGA RM80 boleh selamatkan RM50000.. cz banyak tu la saya dah keluarkan duit untuk belajar tapi sia-sia cz tak dapat teruskan disebabkan saya tak kuasai bahasa inggeris, alhamdulillah sekarang saya sedang perbaiki bahasa inggeris saya, cz online banyak perkataan english.. hehe..

moral of the story, pelajari bahasa inggeris dengan cara yang betul dan senang disini..


saya adalah anak sulung dari pada 3 beradik.. yang tak bestnya, sulung anak lelaki tunggal.. adik 2 orang lagi perempuan, tak dapat nak buat teman gaduh.. hehehe..

yang menarik tentang keluarga saya ialah, mempunyai nama keluarga iaitu SAFIS.. gabungan nama keluarga, AYAH(S)Shaharuddin, IBU(A)ANA,SAYA (F)Faizi, angah (I)Intan, adik bongsu (S)Sheila.. tu la die SAFIS FAMILY..hehehe

saya minat dalam bidang seni dan penyelidikan/kajian.. tapi yang tercapai cuma bidang seni dan perniagaan. seni?? seni jahitan.. saya bekerja sebagai tukang jahit.. hehehe.. produk SAFIS COLLECTION, nak tengok?? klik sini kalau berminat beli la ye.. hehehe..

sekarang baru abis belajar kemahiran Giat Mara jurusan Fashion and Dressmaking.. hehehe.. sijil baru je dapat.. tengok kt bawah ni..


tambah koleksi sijil.. hehehe


ni lak transkrip modul..

untuk pengetahuan anda, modul 13 iaitu membuat seluar slake, saya gagal, 1 je gagal.. cz saya tak datang kelas bulan yang terakhir Disember 2009, saya agak sibuk menyediakan payung sebelum ujan.. tetapi saya akan ulang balik modul 13.. rugi tak blaja wat seluar.. hehehe

sebab saya tak datang kelas bulan terakhir tu cz saya mula wat part time jahit pakaian butik di seremban.. tapi sekarang dah tak da.. saya tukar pulak, menceburi bidang buat duit dengan blog, nak masuk 4 bulan da. alhmdullah, ade gak pendapatan sampingan dari online..

kawan-kawan yang berminat untuk buat duit dengan blog, saya galakkan cz simple and easy.
blog free, tanpa produk sendiri anda mampu jana pendapatan.
buat duit dengan blog(part tme)..
klik sini

saya akan update blog saya dari masa ke semasa cz siang saya kerja menjahit.. ade masa saya akan online.. kawan-kawan yang nak kenal ngan saya, email or YM saya..

email: shahrulfaizi@gmail.com
YM: mr_safis2u@yahoo.com

bertemu lagi.. salam perkenalan dari saya..

No comments:

Post a Comment